Work all day to party all night





Okey off to work ! Haha så skulle inlägget inledas om bilderna togs idag, men nejnej dessa togs i lördags innan jag skulle iväg till mitt goa jobb. Oh ja ni kommer till en början få lite sådana här random inlägg/bilder med tanke på att jag nu börjat blogga på riktigt. Men de kommer sitta, framöver, I promise.

En händelse värd att nämna är att idag 26/4-2011 lanserade HM sin 4:de Fashion Against Aids-kollektion. En unisex-kollektion där 25% av försäljningspriset går till HIV/AIDS-förebyggande projekt. Spana in kläderna och inspireras av artisterna som stödjer projektet. Kollektionen finns i utvalda butiker och på nätet!
Mer info om denna kollektion och bl.a. Lindexs nya designer sammarbete kommer jag ta upp i bloggen..


Kommentarer
Postat av: A.S.

VILKEN SKÖNHET 10 POINTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2011-05-03 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0