This is what were made of!!

Maten stod ju såklart konnässör för, check it out, så 10 points!
LÄNK-> http://www.konnassor.com/#/page1/
Världens bästa Therese och Sarah, miss you !
Sena bilder från en julfest med MODS teamet !
Fråga inte hur man festar fashion style i Borås haha bilden nedan får säga bara en liten liten del !
Gu efter bara en dag spenderad hemma i Norrköping inser jag hur mycket jag saknar teamet och Borås !
Menmen efter att mami överaska mig med biljett hem var det pickochpack Norrköping here I come.
Kan dock inte klaga för dagen spenderades underbart med de bästa plus att jag träffa på bästa Madde på JacknJones ni minns mitt gamla jobb ju.
Living life is the new shit nu så håll er updaterade via stefanista.blogg.se+MODSmagazine bloggen.
Bara kärlek till er bästa läsare och gu vad jag saknat er by the way !!!
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0