Världens bästa läsare!

Bloggen vore ingenting utan er och ert stöd.
Det är ni som dagligen får mig att vilja kämpa, vilja inspirera, vilja förändra.
Min tacksamhet gentemot ert stöd och era fina ord är det som stärker mig.
Bara ordet tack räcker nog inte till för att beskriva min kärlek till er,
men bara att ni finns värmer mer än tillvaron själv.
Det är för ER bloggen skapades och det är för ER den kommer fortsätta.
Detta år spenderades julen med mina nära och kära i Norrköping men en vacker dag kommer den spenderas med er!
Mina två närmsta kusiner vid min högra och vänstra sida.
Fina lovers, all lycka till er.
Jag och min fina bror
fint matchande med sin "Junk de Luxe" tröja och Adrian Hammond jeans senaste "Denver Cape Town" modell från of course självaste stayhard.se<3
Julen 2011 spenderad i Norrköping<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0