Gårdagens gryma förfest

Brukar glida runt hänga runt låna pengar







haha jag borde ha valt låt

du e snygg och de vet du Eric :)

båda valde köra på rolligs stones, hell yeah!





i muses crib e det han som e dj

jag och erik diggar bara me :)



är så ledsen att jag inte hade en bättre kamera men gu på bilden ni ser framför er är det veronica maggio när hon var liten, bilder från BRIS.
Muse har de som hängsmycke, fler hade han på bl.a. timbaktu och zlatan ibrahimovic
grym detalj att äga och ha som hängsmycke av,
muse vet ju vad han ska bära till jacknjones;)



haha älska minnen, så skön

chill

haha ena stunden där andra stunden framför en bok, haha så skön


Kommentarer
Postat av: Olivia Jonson

åå alla mina små kära vänner :D

grymt snygga du o klara!

2011-07-11 @ 01:02:29
Postat av: Stefanista

Sv:Tack snyggis!

2011-07-11 @ 02:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0