Varsego bästa läsare

Tre gobitar från Nkpg,
var och en med sin unika personliga stil..





Älskar hans chilla, bekvämma, "I don´t give a f**k" stil,
lite festival look vibbar får jag från han sådär spontant med väskan, skjortan och kepan,
allt passar han som handen i hansken,
du regerar din look till max minst sagt!



Denna dude är ju bara sjukt skön,
man ser att det är en kille mån om sina detaljer,
älskar looken hatten ger av med mixen av vardagslooken,
han lyckades få till en en riktigt somrig färgglad look med hatten, accessoarerna och den gula tischan,
gillas skarpt!





Kan ju bara inte undgå att le varje gång jag ser denna dude,
sjukt stilig/udda dude,
de jag fastna för först var ju givetvis shortsen,
kom igen,
något som lätt skulle funka till alltifrån strand till kväll,
gäller bara att mactha med rätt ting ovan vilket killen ovan gör utmärkt,
alltifrån den färgglada tischan till accessoarerna gör han en home run av.

Till kväll kanske en lite oversize röd linneskjorta skulle funka, JacknJones sommar tygskor(under min kategori för tips) och en del udda accesoarer som t.ex. ett tunt läderhalsband i svart eller brun färg.

Tips JacknJones har fått in sjukt udda skinnsmycken som armband och halsband med diverse detaljer och stilar, så ta er en titt och våga experimentera er fram.

Om inte låt brillorna vara en detalj genom att låta de hänga sådär fritt på det tunna läderhalsbandet,

bara en sådär snygg grej kan ju ibland göra hela outfiten;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0