Fashion crisis


Lite svårt att bestämma sig för outfits till studentveckan?
Mitt tips är kör på med så "bekvämma" outfits som möjligt,
dvs tjejer kasta klackarna i väggen,
bara för veckan,
kör hårt i platta somriga skor,
somriga tunna plagg.
 
Ni kan alltid ta ett enkelt plagg och göra om den till en 10-poöngare genom små enkla tiks o trixs,
ex den lilla svarta med sjukt många udda accessoarer, bussigt hår och naturel smink
eller våra klassiska enkla jeanshort i alla dess olika modeller kan man med vilken överdel matcha till wow-factorn.
Jag personligen körde igår med mina sönderklippta jeansshorts, vit bustier och white/black stripes HM-kavajen, röda läppar och naturel smink.

För som sagt med platta skor kan de vara svårt att få till en sexig/over the top outfit men ändå få de att se chic ut.
 Så lätt att få till en vardaglig look när man väljer att gå ut med platta skor jag vet:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0