I´m in love


















i absolut allt som har med London att göra!
You name it, arkitekturen, stämningen, modet ja allt kanske man kan säga.
Som ni säkert märkte lyckades jag tyvärr inte blogga en enda gång medan jag var borta, min kompis mobil kunde inte kopplas upp med deras nätverk utan någon PIN-kod elr vad nu dealen var och internet cafes var ju verkligen lätta o hitta men som sagt har mycket gött att bjuda på om ni väljer att fortsätta klicka er in hit..

Kommer bjuda på en massa London streetstyles jag personligen tagit kort på, sköna ting jag införskaffat, lite goa bilder på de jag tyckte var värt att klicka till på o en massa annat gött så åter igen välkomna..

Ovan valde jag att bjuda på lite streetstyle med inspo love, vilket ju klingar så fint med min rubrik;)


Kommentarer
Postat av: anja

HALLA.. VART AR MINA INSPIRACIJA BILDER?????

2011-05-12 @ 11:01:05
Postat av: Anonym

heeeeeeeey its Meron the guy with the red vans :)

2011-06-08 @ 23:17:48
Postat av: Stefanista

Answer: Hello Meron, nice to hear from you, but please do elaborate, I`m a bit lost?:)

2011-06-09 @ 15:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0