It´s like you were my favorite drug

 



Off to work!
Jobbat nästan varje dag denna vecka, awesome, love it, you name it!
Jag har inte varit hemma så mycket och eftersom jag varken har en bärbar data eller mobil med internet har jag inte haft den lyxen att blogga 24.7.
Jag är super ledsen att jag varit borta i några dar men de är som sagt den främsta orsaken..
andra är att jag haft mega problem med min ena fot, vilket gjort att jag fått i uppgift att dagligen gå i typ flippflopp, så out of fashion men för hälsan gör jag allt!
"Make it work!", Tim Gunn, Projekt Runway.
Men som sagt under dagarna som gått har jag fotat som en galning, de väntar en massa Nkpg streetstyle, nytt och sött i spiralens jacknjones och andra gobitar ni bara inte får missa.
Seeya in the store soon vettja:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0