Love life




En lite random bild bjuder jag på ovan, med tanke på den gamla otten-biljetten ;)

Men men sjukt rolig kväll det var ikväll med tjejerna! Åter igen GRATTIS DARIA, äntligen ska du rocka loss med oss på klubbarna, så sjukt kul att du äntligen blivit 18 bast!!
Annars sjukt rolig kväll, en massa skoj, drama, you name it! Haha men fokus på imorn då, storpackning inför London babes, för imorgon gäller det, då sticker jag och ett par vänner dit, så himla gött säger jag bara, behöver komma bort ifrån lilla Norrköping, händer ju för lite här;)
Vi får hoppas på att morgondagen imorn inte blir alltför stressig, fingers crossed.
Hörs mer imorgon, nattinatt.


Kommentarer
Postat av: Adelina

Du kan ta bort den där bilden på mig

2011-05-06 @ 10:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0