Min första styling uppgift!


Före

Efter
Hunken Dave kör med ett upplägg ur märket JJ Jeans Intelligence.
Valde ett par bruna boots och mocka halsband som detaljer för en lite down to earth stil, brun som färg ska dominera, som ovan, för att det ska gälla..
Valde den orange/röda oversize linnet i kombination med den lite sportiga jackan för en mer chill/bekväm och somrig look som funkar på de mesta, just eftersom, du där har ju två sjukt snygga stilar mixade till en:)
Hille visar vilka designer kallingar som gäller:)

Madde var den enda som fick hunken Dave på fall:)

Komiska jag visar stolt upp min första styling uppgift!



Före


Efter
Här har vi stekarn med ett upplägg av märket Premium.
Han kör med en mer detaljerad styling, allt ska vara planerat, från varje detalj, varje färgpalett till varje knapp.
En sådan somrig och en såå 10-poängare outfit så de är inte sant, och då menat även med denim hundarna som detalj;)

Stekarn fick bli min andra styling uppgift:$

..men trots alla mina ansträngningar var det Hille som fick stekarn på fall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0