You make me rise when I fall, my dad, my angel




Har i svenska C fått i uppgift att hålla ett tal imorn, hyllningstal.
Hur kan man i bara ord beskriva någon så stor som min far.
Denna person ni ovan ser är nog det finaste Gud skapat.
En person som bara hade andras bästa i åtanke, en person som bara gav sitt hjärta och aldrig förväntade sig något tillbaka.
En sådan stor person som min far kommer aldrig mer skapas, han är min dagliga inspiration och min eviga skyddsängel.
För mig var uppgiften en självklarhet.


Kommentarer
Postat av: A.S.

Lycka till steffi med ditt hyllningstal imorgon. Jag har inga ord,du är en underbar tjej en underbar människa.Jag önskar dig de bästa.LOVE YOU. A.S

2011-05-17 @ 00:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0