Gårdagens mys

Vi tackar Helens Beutycenter som anordnade modevisningen för Bella och Bastian och Josefin Strid.
Lite mingel bilder plus bilder från självaste Bella och Josefin Strid.
Dessutoom vill jag ta tillfället i akt och tacka bästaste Therese Bengtsson och Sebastian Kjersen som fick mig på plats tillslut för jag kom helt fel vilket gjorde att jag missade själva modevisningen,
något jag inte kan förlåta mig för men misstag begås och de är till för att lära sig av som sagt.
Vad brukar man säga,
"There´s no mistakes only lessons".
Enjoy...

Helens beutycenter

Jag och en upandcoming modell, 16 år men redan gått sin första visning för bl.a. nelly.com,
lycka till i framtiden söta lilla du!

Några av modellerna som fick gå visningen.

Grabbarna bakom baren igår kväll, super trevliga dudes ju;)

MYS, vill tillbaks nu!

En av modellerna till vänster och en av mina streetstyle dudes till höger,
superkul att se ha sett dig igår me ju,
kramis!

Super snälla Bella till vänster:)



Och super trevliga josefin Strid här ovan:)

Några av besökarna samt kamrater från skolan,
mysigt att ha sett er där killar,
big liikes!

Och några fler goa besökare, mys!

All in all,
 enormt trevlig kväll!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0