Gomorgon världens bästa läsare!!




Jag vet inte om jag vill gråta, skrika eller le av glädje men det är så mycket känslor nu så jag inte vet var jag ska börja,

fashionDAYS 2011 är nästan över,

idag är dess sista dag,

kan inte fatta de,

vill inte fatta de,

har upplevt så himla mycket fantastiskt,

denna möjlighet jag fått genom bloggbattlen har stärk mig så himla mycket med vad jag vill i mitt liv,
jag har fått upleva så himla mycket underbart tillsammans med marketplace Borås och fashionDAYS,
det är verkligen ett dröm team att få jobba med nån gång i framtiden och en drömprocess att följa bakstage.
Jag har bara gott att säga om denna års event FashionDAYS 2011 med FashionDAYS 2011, show up fashion award 2011, BMW Auto 7h Arena och Marketplace Borås.
Det finns en anledning till varför Marketplace Borås klassas som Skandinaviens ledande affärsarena för mode, textil och design.
All lycka och framgång väntar bara vår bästaste Borås!!
Låt oss skåla till detta!
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0