No exuses. Jag skäms!


No exuses att jag inte la upp gårdagens bilder idag,
men dagen har varit så bokig så de är sjukt,
mycket kring lägenheten och plugg väntade mig efter veckans events och bloggande,
var tvungen att ta mig i kragen och fixa det smått,
mycket fixat
därför väntas ist dagens goa inlägg redan imorn efter skolan,
har en heldagslektion imorn sen ledigt veckan ut och aa lite till hihi,
gäller bara att planera rätt nu så kommer min tid till bra användning,
mys ju,
höres imorn mina bästa,
LOVE


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad LÅNGT och fint hår du har ! Hur vårdar du det ?

2011-10-09 @ 14:06:23
Postat av: Stefanista

Svar: Hej, tusen tack ja gu bra fråga där menmen hemligheten är att den inte är färgad, plattar sällan och bra produkter inget mer:)

2011-12-20 @ 23:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0