OMG

Fasiken vad jag haft runtomkring mig de senaste dagarna,
att jag totalt försummat mitt hjärtat,
min blogg!!
GU!!
De får ju bara inte hända,
de är absolut ingen tvekan om saken att jag fortsätter med bloggen,
NKPG väntar härnäst,
behöver en liten omväxling,
spontan omväxling,
hem igen söndag.
Kommer sakna BORÅS!!!
men snart hemma igen!
PUSS

(Alla smaskiga bilder från i helgen väntar,
sista fashionDays dagen ju,
laddades upp nyss,
nu väntas de bara komma upp här sucessivt.
Men de får jag göra i Norrpan eft min buss väntar,
LOVE)


Kommentarer
Postat av: Dusko.S

Dude, du får skicka iväg ett mail till mig på [email protected] när du lagt upp bilden på mig. Vill gärna se hur den blev. :)

2011-10-12 @ 16:15:20
URL: http://duskoo.blogg.se/
Postat av: Stefanista

Svar: Hej Dusko! Ja absolut släng iväg ditt mail så får du den in i inboxen snarast möjligt, kram!

2011-12-20 @ 23:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0