Två drömtävlingar men ack så mycket mer än bara tävlingar..






Förutom bloggbattlen jag är med i genom Fashiondays och marketplace Borås tänkte jag stolt representera FashionDAYS och Marketplace Borås genom att också medverka i stayhards "bästa outfit" tävling ikväll med.
Båda dessa sk "tävlingar" är mer än så för mig de är för mig en plats att växa, utvecklas, inpireras och komma fram i mitt liv.
För mig står termen tävling för så mycket mer än bara tävling,
det står för utveckling, passion, drivkraft, vilja och ambition.
För det som är lätt att glömma är att man uppnår allt det sk fina genom hårt arbete, slit, men samtidigt vilja och passion för det man gör.
Inte många kan säga att det de håller på med idag är det de verkligen vill därför är det är upp till varje individ att visa vad den står för och vad den har att erbjuda världen det är så vi alla kommer utvecklas tillsammans och göra världens till något mycket vackrare.
Jag tror på självkänska, drivkraft och passion.
Det får en att växa, utvecklas och ta vara på sin omgivning/krets.
Därför är jag tacksam för både chansen för bloggbattlen(FashionDAYS 2011 o Marketplace Borås) och "bästa outfit" (Stayhard).

(Ovan ser ni en smakprov av vad jag kommer bära under kvällen,
den unga uppstickande designern heter Erika Nylund
och säljer bl.a. sina kläder i fashionstore i arenan.)


Kommentarer
Postat av: Någon

Jag har inte sagt det, men tack för att du räddade mitt liv.

2011-11-14 @ 19:23:33
Postat av: Stefanista

Svar: <3

2011-12-20 @ 23:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0