Fashion student at

Anna Lidstrom
"Odeur"
en av skolans många stoltheter,
sagolikt.
"Exit 2010"
utställning / modevisning i vår egna textilmuseum.
Eleverna får stolt represtentera skolan i London Fashion week 2011.
Nyaste eventet som väntas komma och som ni såklart ska ha front row på ju!
Detta är nu mitt hem.
Sveriges mode mecka.
Staden som aldrig sover.
Där jag nu är inskriven och pluggar.
Så vill ni följa mina äventyr i denna helt magiska stad
och mycket utöver såklart
tycker jag ni ska fortsätta klicka er in just hit.
Kommer förhoppningsvis komma igång med lägenheten imorgon,
för att så snart som möjligt komma igång med era gobitar,
it´s gonna be a hell of a ride to follow,
promise you that.
Vi hörs snart igen mina bästa,
LOVE

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu har jag hittat hit :)

2011-09-25 @ 10:06:38
URL: http://pemme.spotlife.se
Postat av: emelie

Nu har jag hittat hit :)

2011-09-25 @ 10:07:33
URL: http://pemme.spotlife.se
Postat av: Stefanista

Sv: Super, gu va gla ja blir Emilie, skulle jättegärna vilja checka in din blogg me, skriv gärna ner den här :) Pok!

2011-09-27 @ 03:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0