Skola, Spring och BMW 7h Arena



Vet inte vad grejen är men tycks ha strul med att blogga från mobilen helt plötsligt får se om jag lyckas fixa de på något sätt,
därför updates från dagens mobiluppladdningar lite snabbt här,
PUSS

Skolan och dagens inspoplagg och sessagulll breve mig me haha älska textilhögskolan.

Direkt från skolan bar de av till BMW 7h arenan och Marketplace Borås där modevisningar för Esmeralda, Best from West och Nelly.com hölls plus Fashion stores säljning på upandcoming desginers, såsom JOSEFINSTRID, IDIE, FRONTFIGURE.
En massa införskaffat, en massa inspo taget som givet och en massa spring men gu va varje minut var värd.

VIP-pass i handen, söta Sofie från stayhard breve mig och en helt magisk dag.
Älska livet.


Kommentarer
Postat av: micaela

Oooh jag dör vilken snygg pälsjacka, snälla säg vart du köpt den? :) diggar verkligen din blogg!!!

2011-09-29 @ 21:14:05
Postat av: Stefanista

Sv: Tack så mtk Micaela, yes den är från carlings faktiskt:)

2011-09-30 @ 02:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0