Come-fucking-back

Tycker att det börjar bli dags för mig att smått komma tillbaka till min blogg,
dela med mig av allt jag gjort och kanske inte hunnit med än,
dela med mig av kanske det finaste jag vet, min utbildning.
Jag går som sagt en utbildning där vi är de enda 36 i hela Sverige som pluggar dvs ingen lek att leka med.
Textilproduktutveckling-och entreprenörskap i Textilhögskolan i Borås Sverige.
Jag tog paus från bloggen för jag orkade inte med pressen av konstant bloggande, samtidigt som andra intressen kom att göra anspråk. Men det viktigaste jag vill dela med mig är förutom mitt liv, vardag, utbildning också mina tankar kring modebranschen men också nöjesbranschen. Ska göra mitt bästa för att fortsätta nöjet med att inspirera och underhålla er läsare..
Några gamla festbilder med en av mina "underklädes outfit",
saknar känslan av att gå ut så lätt sena vår kvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0