Fantastiska morgon och helg.

Världens vackraste morgon idag innan jobbet.
Haft lite tuffa dagar med bara mycket kring mig men med världens finaste omgivning kan livet inte vara mer än vacker.
Tack för att ni finns världens finaste.
Borås är och förblir min nya kärlek.
Imorgon och helgen ut blir det att representera jobbet MODS, skolan och min älskade bebis blogg i Danmark för
KOPENHAGEN FASHION WEEK S/S 2012,
så håll koll mina fina,
inlägg kommer när jag kommer hem eftersom min mobil app för blogg.se tycks än idag inte fungera som den ska.
LOVE!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge jobba du i jack and jones o vf sluta du?.. grymt fin klädstil har du!!

2012-02-15 @ 19:50:25
Postat av: Stefanista

Sv: Hej och tusen tack för komplimangen! Jag jobbade inte så jätte länge i JacknJones eftersom jag flyttade direkt efter studenten till Borås för att plugga mode men under den tiden jag jobbade där lärde jag mig enormt mycket, ett otroligt starkt team och en otroligt bra butik i övrigt!

2012-02-23 @ 19:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0