Det finaste jag vet.

Är min utbildning, det finns inget jag håller mer kärt än min utbildning.
Den kommer före allt.
Det märks då jag väljer att lägga ner varje sekund minut timma dag och vecka på den.
Ovan ser ni två av de senaste kurserna jag haft.
Väveriteknik och Design Management,
ren och skär magi.
Förutom min utbildning här finns mitt hjärta byggt för mina nära och kära samt jobb på MODS magazine.
Det är nog de finaste jag håller om.
Don´t worry best readers,
Stefanista bloggar på,
sålänge jag finns till,
finns bloggen här för er.
LOVE

Kommentarer
Postat av: Natii

Vad duktig du är Steffi!

Är det någon som kommer lyckas så är det du gumman !Det märks att du brinner för det du gör. PUSSPUSS <3

2012-01-27 @ 11:06:33
Postat av: Stefanista

Sv: Tusen tack fina du <3 !

2012-01-29 @ 15:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0